Troszke OT!

Witam serdecznie

Chcę wkrótce kupić notebooka dla siebie, ma on służyć do normalnej
codziennej pracy administratora więc wiem co i jak chodzi! Ale w tak
zwane weekendy ma czasami pracować jako DVD Player z projektorem! I tu
pojawia się pytanie?!

Notek mam mieć tzw odrębną kartę graficzną (ja chcę ATI X700), czy
wiecie, znacie, mieliście problemy z tego typem sprzętu we współpracy
z projektorami via kable composite video lub svhs? Wiadomo że można
puścić sygnał na projektor via kabel VGA tak jak do zewnętrzego
monitora. A mnie chodzi oto aby na notebooku był widoczny system i np
xmms, a na projektorze tylko obraz z filmu DVD lub jakigoś Divxa!
Pytanie czy można tak zrobić, bo na widzie idzie bo widziałem u
znajomych? W rachubę wchodzą notki z gfx ATI, a system to Debian lub
Slack!

Pozdrawiam

Piotr Patan
ppt.polska