squid i odswiezanie zawartosci stron

Witaj lista!

hejka

szukam ustawien squida aby nieco "zwawiej" pobieral nowe pliki gif jpg
i zawartosc stron gdy sie zmieniaja ...

cos zmienialem na jednej z www - gif i od 2 dni pobiera mi ze squida
stara wersje

mam w squid.conf ustawione

#by bieniu
refresh_pattern -i (.*jpg$|.*gif$) 0 50% 28800
refresh_pattern -i (.*html$|.*htm|.*shtml) 0 20% 1440
refresh_pattern (http://.*/$) 0 20% 1440

niby po 8 godzinach powinno odswiezyc ale nie wiem do konca co oznacza

0 50%

ktos moze mi podpowiedziec jak najlepiej ustawic squida do malej sieci
LAN

nie pobieram wielu plikow a dysk dla proxy jest malutki bo mam male
potrzeby

--
Pozdrowienia,
 bieniu gras