Re: [FLUG] Drugie Zimowisko Linuxowe. Witryna i zdjecia.

Wojciech Opałkowski napisał.
> Imprezka wygląda na udaną a najbardziej podobaja mi się zdjęcia. Wynika z
> nich, że nie jestem najstarszym linuksiarzem na świecie :-)
> Teraz nię będe miał oporów przed wyjazdem na takie imprezy :-)
> pozdrawiam
> Wojciech Opałkowski
> gg: 9173122
> www.biblia.badacz.org => Biblia dla Linuksa
Witam.
Co do uczestnictwa wiek tu wlasciwie nie ma zadnego znaczenia.
Jedynie na niektrych spotkanaich uczestnicy ponizej 18 lat musza
miec opiekuna. U nas na zimowisku najstarszy ma ok. 60 lat
Ja w3 maju bede miec dokladnie pol wieku. Ach jak ten czas leci.
Przybylo zdjec i wz zwiazku z tym male zmiany w linkach. Opis
pod http://linux.gda.pl/spotkania/sp_13.html Zdjecia
pod http://linux.gda.pl/Puck-20060113-lenyo/  i
pod http://linux.gda.pl/Puck-20060113-kala/
Na niektrych spotaniach uczestnicy bywaja nawet z wlasnymi kilkuletnimi
dziecmi i jest bardzo dobrze. Wiec zapraszam na spotanai Linuxwe.
Ja tam gdzie moge bywam z wielka przyjemnosocia i samemu
probuje latem ogranizowac Minispotania Linuxowe w Gdansku.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 9.0