identyfikacja nvidia

witam wszystkich

mam pytanko wie ktoś może czemu mi sie nie wyświetla nazwa mojej karty jak zrobie lspci wyświetla mi cos takigo

0000:02:00.0 VGA compatible controller: nVidia Corporation: Unknown device 0045 (rev a1)

co mnie bardzo denerwuje . Mam u siebie Nvidia GFC 6800 GT i bardzo pięknie chodzi. jak uruchomie nvidia-settings także działa wszystko jednakże napis po lspci mnie wpienia bo wygląda to tak jakby nie była zainstalowana a jest... Możliwe że jajko 2.4.32 nie ma wsparcia (o samą nazwe mi chodzi) dla tegp typu karty czy muszę coś dodatkowo zainstalować spaczować czy zorbic jeszcze coś innego mam u siebie najnowsze stery nvidii

pozdrawiam

--
Sarge Debian User: Wartan"at"Wartan"dot"org
kadu:3735326 Registered Linux User : 406139