Re: Nie działa DMA przy kernelu z paczki

On Tue, Jan 17, 2006 at 12:27:00PM +0100, Roman Kalukiewicz wrote:

> Próbowałem tak zrobić, ale nie reaguje. Mam wrażenie, że one są
> wkompilowane w jądro i dlatego są [permanent].

Jeśli listuje je lsmod, to są jako moduły, nie wkompilowane. Permanent
oznacza prawdopodobnie że zostały załadowane z initrd jeszcze przed
załadowaniem głównego systemu plików.

> A tak swoją drogą, to jak mi to nie działało od dłuższego czasu (kilka
> miesięcy), to ostatni update kernela spowodował, że z powrotem działa.
> Nie pytam dlaczego, ale jestem zadowolony ;)

Dlatego, że przy tej aktualizacji initrd został utworzony już poprawioną
wersją yaird.

Marcin
--
Marcin Owsiany <porridge@debian.org>             http://marcin.owsiany.pl/
GnuPG: 1024D/60F41216  FE67 DA2D 0ACA FC5E 3F75  D6F6 3A0D 8AA0 60F4 1216