Re: bootsplash.de

Witam.

Znalazlem rozwiazanie ;)

HaflingeR napisał(a):
>   Ostanio przestaly wychodzic patche bootsplash'a na nowe wersja jadra
> oraz przestalo dzialac repozytorium debiana jesli chodzi o soft.
>
> Czyzby poprawki weszly na stale do repozytorium kernela?

Chyba nie weszly... Na tej stronie znalazlem chyba nieoficjalne patch
bootsplash http://www.maxuggeri.com/files/. Zaaplikowalem tego patcha na
jajko 2.6.15 i smiga ladnie.

Co do repozytorium to chyba na razie nie dziala... ale to mi bylo mniej
potrzebne bo soft mam zainstalowany.

Jakby ktos cos wiedzial oficialnie to prosze o info.

Pozdrawiam.
--
# Piotr najduk(at)dami(dot)pl [+] Powered by [+] NIK # HaflingeR #
# LRU # 217130                [*]   Debian   [*] IRC # debian.pl #