Re: K3b

Dnia sobota, 14 stycznia 2006 11:31, Mariusz Kiełpiński napisał:

> A skąd wiesz że On używa Sid-a ?

A skąd wiesz, że nie? I tak możemy się przebijać... Jeśli używa sida to ma
info, że problem nie leży w pakietach. Jeśli testing to jeśli nie daje
się tam zainstalować k3b to nie zostaje nic innego jak poczekać lub
instalować paczki z sida - aktualna może nie pójdzie ze względu na dbus
0.60 ale starsze powinny działać - a tu mu pomoże
http://snapshot.debian.net/ i nieco zaparcia.

--
JID: hrw-jabber.org
Palmtop: Sharp Zaurus C760

          As a computer, I find your faith in technology amusing.