ALERT! /dev/hda2 does not exist. Dropping to a shell!

Witam.

Mam problem jak w temacie. Wywala mnie przy ladowaniu wlasnego jadra.
Po wpisaniu return, skrypt juz znajdue dysk. Da sie to jakos naprawic?
Debian etch amd64 z 8-go stycznia netinstall.iso
Moj kernel to 2.6.15.
Po upgrade udev do wersji z unstable, nadal jest ten problem. Moze powinienem cos wrzucic do kernela? Ewentualnie przekompilowac kernel z nowym udev? Dodatkowo, raz sie laduje bez problemu, innym razem ma problem. :(
Jakies sugestie? Nie musza byc tylko do portu amd64. :)

--
Pozdrawiam serdecznie,
 mons