Re: praca mgr

Dnia 12-01-2006, czw o godzinie 18:29 +0100, Grzegorz N. napisał(a):
> Witam!
>
>      oto plan mojej pracy mgr
>      w duzym stopniu opieralem sie na "Linux. Serwery. Bezpieczeństwo"
>      M.D. Bauer'a
>
>      czekam na konstruktywna krytyke :)
>
>      ----------------------------------
> BEZPIECZEŃSTWO SERWERÓW LINUKSOWYCH
> o ochronie serwrow linuksowych przed atakami z sieci.
Nie zauważyłem nigdzie zagadnień związanych z podnoszeniem
bezpieczeństwa samego jądra i systemu (grsecurity, selinux, apparmour,
chroot'y, wirtualne serwery itp)

Zgadzam się z Wojciechem Ziniewiczem, że lepiej skoncentrować się na
konkrecie: mam taki to a taki serwer, i tak należy go zabezpieczyć. Albo
teoria zabezpieczeń albo praktyka zabezpieczeń.
--
Jakub Ambrożewicz
PKP Informatyka spółka z o.o. Ośrodek Informatyki w Gdańsku