Re: DSL i POLPAK

Dnia czwartek, 12 stycznia 2006 18:35, Marek Chrobak napisał:
> Heh
> w webminie  routing wygląda tak
> 192.168.0.0 	None 	255.255.255.0 	eth1
> 80.48.96.0 	None 	255.255.255.0 	eth0
> Default Route 	80.48.96.1      	eth0
>
> no i tu chyba jest problem :/
> bo nie mam wpisów na DSL, bo 80.48.96.0 to jest sieć POLPAK-a. Mógłby mi
> ktoś pomóc jakie rególki bym musiał dopisać?

Chwila bo sie zgubilem... jesli wszystko jak mowisz przekierowales na dsl to
jak to zrobiles skoro w tablicach routingu nie ma tego sladu?
Poza tym ciagle nie napisales czy masz karte z V35 w kompie z linuxem i tak
dzielisz polpak czy masz go na oddzielnym routerze.
Napisz po kolei co i jak bo inaczej nic sie nie wymysli.
aha... pisz pod postem nie nad.
Pozdrawiam
Rafal Plesniak

Kliknij po wiecej! >>> http://link.interia.pl/f18ed