Re: wine i problem z siecia

On Wed, Jan 11, 2006 at 06:05:48PM +0100, korze wrote:
> mc z niewiadomego powodu usiłuje dobić się do DNSa - temu się "niby" zawiesza

W /etc/host.conf powinna być ustawiona następująca kolejność
rozwiązywania nazw: order hosts, bind.

Dodatkowo w /etc/hosts powinny zostać skonfigurowane wpisy dla
localhost i faktycznej nazwy hosta lokalnego, kierujące na 127.0.0.1.

W przeciwnym wypadku wiele aplikacji będzię "zwisało" próbując
rozwiązać 127.0.0.1, o ile mnie pamięć nie myli.

Pozdrawiam,
Adam

--
Adam Byrtek / Alpha
,,Każdy ideał w ciele jest trywialny'' -- prawdy algebraiczne