Re: bałagan z modułami

Dnia Wed, Jan 11, 2006 at 01:43:57AM +0100, Adam Byrtek napisał(a):
> W razie dalszych problemów zastanów się czy nie korzystać z
> oficjalnych debianowych kerneli, one mają zapewne wkompilowane
> wszystko to, czego potrzebujesz (nie mówiąc już o całej masie tego,
> czego nie potrzebujesz).

Wspominałem już, że oficjalne debianowe kernele jakoś u mnie nie spisują
się dobrze. Poza tym jednak jestem zwolennikiem jajeczka skrojonego "na
miarę" potrzeb i zasobów. Szczerze mówiąc, moje kłopoty zaczęły się
dopiero po przejściu na kernele 2.6.x

A z moim problemem, który dał początek temu wątkowi poradziłem sobie
"po chłopsku". Podgląd lsmod i równoczesna edycja /etc/modules.
Wywaliłem po prostu ręcznie z /etc/modules wszystko, czego nie znalazłem
w wyniku lsmod, oraz dodałem tam wszystko, co było w lsmod a czego nie
było w /etc/modules.
To chyba niezbyt po UNIXowemu, ale działa - teraz system startuje mi
pięknie bez jednego FATAL ERROR.

Został mi jeszcze tylko do rozwiązania problem
DriveReady SeekComplete Error.

pozdrawiam

--
~QLIVER~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Marcin Landowski~~~~~~~~
      _ *\      *\ ~~~~~~~~~~~GG:6509957, Tleen~~~~~~~