Re: zmiana karty graficznej i nie działający framebuffer

Dnia Wed, 11 Jan 2006 08:43:08 +0100
korze <23przemo@wp.pl> napisał:

> Hmm... Z tego comi się zdaje (ale pewien nie jestem) fabryczne jajka
> ładują obsługę fb z initrd (moduły). Próbowałeś wkompilować obsługę fb?

Owszem ładują się z initrd i przez to też przeszedłem no i bez skutku
ma się rozumieć. Dzisiaj kombinowałem z modułem nvidiafb i tu coś
drgnęło, fb ruszył, ale z kolei się posypały Xy.

T.Rzepkowski
|   e-mail: flesh(at)nospheratu(dot)net   |
|   jabber: flesh_@chrome.pl              |