Re: bałagan z modułami

Dnia Mon, Jan 09, 2006 at 11:21:34PM +0100, Adam Byrtek napisał(a):
> Spróbuj dla pewności jeszcze raz "make modules && make
> modules_install",

to przerabiałem więcej niż 1 raz...

> a na przyszłość korzystaj z debianowego sposobu
> budowania kernela (make-kpkg) - uzyskasz gotowe paczki, które
> zaoszczędzą ci wielu kłopotów.

chyba w końcu będe musiał się wziąć za typowo debianowa dokumentację...

> Nic dziwnego, update-modules jedynie łączy w jedną całość pliki w
> /etc/modutils, nie przeprowadza żadnej magiczej detekcji sprzętu ani
> nie zagłada do /lib/modules. Zajrzyj co znajduje się w /etc/modutils,
> i dlaczego. Spójrz też do /etc/modules, tam znajduje się lista modułów
> ładowanych automatycznie przy starcie.

To że w /etc/modules znajduje się lista modułów ładowanych przy starcie,
to już wiedziałem. Ale również szukałem sposobu, na "automagiczne"
zbudowanie tego pliku zgodnie z rzeczywistością systemową.  Tam jest
pełno dobra wszelakiego, ale żeby przypadkiem nie wyrzucić czegos
potrzebnego, to musiałbym ręcznie zaglądać, jak nazywają się moduły w
/lib/modules/ i je tam wsadzać. I jeszcze nie miałbym pewności, czy aby
kolejność jest właściwa. Tzn. "ręcznie" musiałbym z moim obecnym stanem
wiedzy ;-). Dlatego właśnie szukam narzędzia, które zrobi to za mnie.
MANy wszystkie główne przejrzałem, ale musze przyznac, że się tylko
zamotałem, i im dłużej czytałem, tym więcej wątpliwości miałem.

pozdrawiam

--
~QLIVER~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Marcin Landowski~~~~~~~~
      _ *\      *\ ~~~~~~~~~~~GG:6509957, Tleen~~~~~~~