Re: HAL z wątkiem pobocznym fglrx

napisałe(a)m:
> Moduły odpalone, ostrzeżenie jak u Mariusza również zniknęło, ale co z
> wieszaniem... Ciągle nie mam pewności czy to było (lub wciąż jest)
> przyczyną niestabilności. 20-o minutowe testy ciągłego wylogowywania,
> logowania (20x), restartartu (4x) i haltnięcia (4x) dobrze wróżą.
> Czyli wszystko na czym wcześniej system odmawiał posłuszeństwa działa
> niezawodnie.
> Dzięki wielkie za szybki EOT!

Właśnie zadzwonił przyjaciel, użytkownikownik nieszczęsnego Debiana.
System zawiesił się jak zwykle podczas wylogowywania z sesji KDE! Więc
to chyba coś ze sterownikami ATI a nie z HALem. Pobawię się sam, może ze
starszymi sterownikami, może z konfiguracją, może zamienię xfree na
xorg... W ostateczności pokonany wyłączę akcelerację :(
Na razie ludzie!
Hubert

--
Hubert Lautenszleger <hubert@os.pl>            mobile: +48 889 130 255