Re: HAL z wątkiem pobocznym fglrx

Grzegorz Szymański napisał(a):

> Czy masz załadowany moduł commoncap albo capability. Spróbuj dodać je kolejno
> do /etc/modules. Najpierw ten pierwszy.
>
> Pozdrawiam
> Grzegorz.

Moduły odpalone, ostrzeżenie jak u Mariusza również zniknęło, ale co z
wieszaniem... Ciągle nie mam pewności czy to było (lub wciąż jest)
przyczyną niestabilności. 20-o minutowe testy ciągłego wylogowywania,
logowania (20x), restartartu (4x) i haltnięcia (4x) dobrze wróżą.
Czyli wszystko na czym wcześniej system odmawiał posłuszeństwa działa
niezawodnie.
Dzięki wielkie za szybki EOT!
Hubert

PS. Jeśli jednak (pfu) dalej się powiesi spotkamy się w nowym wątku.

Darmowe konta pocztowe 500 MB !!
    http://www.free.os.pl