Re: mam problem ;)

Czesc!

On Tue, Jan 10, 2006 at 10:34:25AM +0100, bieniu gras wrote:
[...]
> ja tez uzywam lilo i jest fajnie :) tez chcialbym wiedziec po co mi
> grub ...

Jesli jestescie zadowoleni z lilo, to nie ma potrzeby przesiadac sie
na gruba tylko z powodow, o ktorych mozna przeczytac w jego opisie

$ apt-cache show grub
[...]
 GRUB is a GPLed bootloader intended to unify bootloading across x86
 operating systems.  In addition to loading the Linux kernel,
 it implements the Multiboot standard, which allows for flexible
 Hurd).

Ja zaczalem uzywac gruba, gdy po pierwszej mojej instalacji Sarge'a
okazalo sie, ze to teraz domyslny bootloader w Debianie i z czystej
ciekawosci chcialem sie go nauczyc.

> ah wiesz mysle ze jestesmy juz zacofani teraz nie mowi sie trendy
> tylko jazzy :D hehehe trzeba byc na topie wtedy sie uzywa pewnie gruba

Nie jestescie zacofani, tylko oldskulowi ;) Poza tym teraz nie mowi sie
juz "byc na topie", tylko "lansowac sie" (przynajmniej w Warszawie) ;)

Milego dnia!

P.