Re: mam problem ;)

Szymon Nieradka <snieradka@ssn.pl> wrote:

> Ja z czystego lenistwa mam lilo.

Popieram to zdrowe podejście:)) A pozza tym "lilo" tak jakoś lepiej brzmi,
w słowie tym słychać nadzieję (że się system podniesie bez oporów;) i
niezmącony, transcydentalny spokój... A grub?? - no sami powiedzcie..  :P:D

A może ktoś wyręczy moje wrodzone lenistwo i uzasadni, dlaczego miałbym
pewnego dnia zaminić lilo na gruba, skoro lilo m awszystko to, czego mi
trzeba, pracuje stabilnie, nie zaskakuje jakimiś kaprysami, bezproblemowo
podnosi macierze z padającym sda/hda, itd... itd... No właśnie - dlaczego??
No bo chyba nie dlatego, że to właśnie grub jest trendy...

--
pozdrawiam
janes

ps. A poza tym - wybierając lilo, nie muszę czytać kolejnego mana :P