Re: HAL z wątkiem pobocznym fglrx

Adam Byrtek napisał(a):

> Czy jesteś pewien, że to przyczyna twoich problemów? U mnie też się
> ten warning pojawia - bez żadnych drastycznych konsekwencji.
>
> Pozdrawiam,
> Adam

Pewności nie mam, ale chciałbym się go pozbyć bo to tedyna rzecz która
nie działa. Chcę więc sprawdzić czy po usunięciu tego ostrzeżenia praca
będzie stabilniejsza.
Sterowniki ATI działają bez zarzutu. Czysto w logach.
Pozdrawiam!

--
Hubert Lautenszleger <hubert@os.pl>            mobile: +48 889 130 255

Darmowe konta pocztowe 500 MB !!