Re: bałagan z modułami

On Mon, Jan 09, 2006 at 10:29:10PM +0100, Marcin Landowski wrote:
> Wywaliłem wszystko co niepotrzebne z /lib/modules zostawiając tylko
> moduły dla ostatnio przekompilowanego jajeczka 2.6.13-2

Spróbuj dla pewności jeszcze raz "make modules && make
modules_install", a na przyszłość korzystaj z debianowego sposobu
budowania kernela (make-kpkg) - uzyskasz gotowe paczki, które
zaoszczędzą ci wielu kłopotów.

> Wydałem polecenie update-modules, ale ono... jakby nie działało.
> W /etc/modules.conf nadal jest śmietnik, który system usiłuje ładowac
> podczas bootowania.

Nic dziwnego, update-modules jedynie łączy w jedną całość pliki w
/etc/modutils, nie przeprowadza żadnej magiczej detekcji sprzętu ani
nie zagłada do /lib/modules. Zajrzyj co znajduje się w /etc/modutils,
i dlaczego. Spójrz też do /etc/modules, tam znajduje się lista modułów
ładowanych automatycznie przy starcie.

Pozdrawiam,
Adam

--
Adam Byrtek / Alpha
,,Każdy ideał w ciele jest trywialny'' -- prawdy algebraiczne