Re: Unidentified subject!

On Mon, Jan 09, 2006 at 01:10:42AM +0100, Robert PaneQ! Pankowecki (rupert) wrote:
> Podobno nawet po 100 krotnym nadpisaniu jakby się uparli i dobrali do
> dysku to mogą coś tam znaleźć pod mikropskoami, nie wiem, nie jestem
> specem od tego. Z policją staram się mieć jak najmniej do czynienia.

Teoria teorią, a w praktyce należy brać pod uwagę także koszt takiej
operacji - i jej opłacalność, w stosunku do wartości przechowywanych
danych. Jak w kryptografii, w pełni bezpieczny jest tylko one-time
pad, który jest w zasadzie konstrukcją teoretyczną...

Pozdrawiam,
Adam

--
Adam Byrtek / Alpha
,,Każdy ideał w ciele jest trywialny'' -- prawdy algebraiczne