Re: Unidentified subject!

Dnia 08-01-2006, nie o godzinie 23:56 +0100, Andrzej Mendel napisał(a):

> Hmmm... shred robi właśnie to co napisałeś ;] Tylko po co montować,
> najlepiej chyba od razu nadpisać cały dysk. shred domyślnie nadpisuje
> cel 25-krotnie, nie wiem, jak to można potem odczytać.

Cytuje:

"Żeby utrudnić specjaliście odczytanie danych, należałoby użyć
specjalistycznego programu do wielokrotnego zamazywania danych, a i
wtedy fachowiec ma szansę odzyskania użytecznych strzępków informacji"

Podobno nawet po 100 krotnym nadpisaniu jakby się uparli i dobrali do
dysku to mogą coś tam znaleźć pod mikropskoami, nie wiem, nie jestem
specem od tego. Z policją staram się mieć jak najmniej do czynienia.

--
Robert Pankowecki (rupert) <kryptofiles@wp.pl>
www.pamix.pl