Re: Unidentified subject!

Dnia 08-01-2006, nie o godzinie 20:37 +0100, Andrzej Mendel napisał(a):

> shred - gdyby Jakubowska go używała, nikt by nie wiedział o "lub
> czasopisma"

Nie bądź taki pewny. vide: Ostatni artykuł na ten temat w magazynie
CHIP. Nawet z wielokrotnie nadpisywanych dyskow mozna odczytac dane.
Chyba, że robi to jakąś inną metodą niż nadpisywanie, chociaż manual
sugerowałby co innego.

mysle ze mozna zabootwac linuksa z plyty, zamontowac partycje potem

$ rm -R /
$ /dev/random > /dev/hda

przeszloby ?

--