Re: apt-get i klucz publiczny

witam

no ja już kiedyś pytałem się Pawła Tęczed czy nie chciałby żeby mu ktoś pomógł, moja znajomość linux jest na średnim poziomie (moim zdaniem) i sam nie dokońca jestem przeświadczony czy mógłbym pomóc chociaż bardzo bym chciał. Jednakże mogę zająć się tłumaczniem tekstów z sieci ponieważ dość dobrze znam j. angielski

pozdrawiam

--
Sarge Debian User: Wartan"at"Wartan"dot"org
kadu:3735326 Registered Linux User : 406139