Re: tuner telewizyjny pixelview bt878 P+

debi napisał.
> W Twoim liście datowanym 5 stycznia 2006 (00:00:08) można przeczytać:
> Witam,
> Pewnie tak, próbowałem chyba jeszcze na RH 8....
> A Auroxa założyłem tylko raz z ciekawości, po założeniu wszystkiego
> był DUŻY ;-).
> I mała uwaga: Przy podłączaniu do kablówki dobrze jest założyć taką
> wtyczkę jak przy zakładaniu anteny ze wzmacniaczem! - chodzi o wtyczkę
> do której podpina się zasilanie wzmacniacza (który jest na antenie).
> Kumpel podłączył kartę do kablówki bez takiej końcówki (na zwykłej
> zaciskanej) i karta tylko zadymiła.
> [...]
Witam.
Mozna uzyc kondensatorow oddzielajacych wysokonapieciowych po stronie
masy i przewodu sygnalowego przy gniezdzie antenowym. Pojemnosc ok 500
pF.
Napiecie przebicia 560V, lub wyzsze. Mozna uzyc zamiast ich
gniazdka antenowego z wbudowanymi wewnatz takimi kondenstatorami.
Takie gniazdka maja wszystkie TV z t.zw. goracym chassis, czyli
w nich zasilacz nie oddziela fazy sieci energetycznej od masy na
chassis.
Inne TV juz roznie niektre modele  rowneiz maja takie gnizadko np.
"Neptun-505." Latwo by go uzyc. Jedyniedo jego kabelka dolaczyc wtyczke
antenowa i
ja podlaczyc do gniazdka antenowego w karcie TV.
Proponowane przez Ciebie styczni od anten ze wzmacniaczaem rowniez
maja kondensatory oddzielajace, ktora mozna uzyc.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 9.0