Re[2]: tuner telewizyjny pixelview bt878 P+

Witam,

Pewnie tak, próbowałem chyba jeszcze na RH 8....
A Auroxa założyłem tylko raz z ciekawości, po założeniu wszystkiego
był DUŻY ;-).

I mała uwaga: Przy podłączaniu do kablówki dobrze jest założyć taką
wtyczkę jak przy zakładaniu anteny ze wzmacniaczem! - chodzi o wtyczkę
do której podpina się zasilanie wzmacniacza (który jest na antenie).
Kumpel podłączył kartę do kablówki bez takiej końcówki (na zwykłej
zaciskanej) i karta tylko zadymiła.

Mam nadzieję że nie piszę za późno....

Pozdrawiam,

Marcin Walka

W Twoim liście datowanym 5 stycznia 2006 (00:00:08) można przeczytać: