Re: tuner telewizyjny pixelview bt878 P+

Wojciech Ziniewicz napisał.
> łoł, widze ze sami specjaliści ;]
> zatem do sklepu po dobrą antenkę.
Witam.
Ach dawniej gdy jeszcze dawalem rade i bylo oplacalne
naprawaialem TV poczynajac jeszcze od dawnych lampowych "Belwederow."
Gdziez minely te czasy.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 9.0