Re: tuner telewizyjny pixelview bt878 P+

Wojciech Ziniewicz napisał.
> Dzieki wsyzsktim za odpowiedzi. Na razie udało mi sie wyeliminować
> błędnie załadowany moduł. Z konfiguracji powyżej korzysta sie wlasnie
> dokladnie w przypadku mojej karty . wrzuciłem to do
> /etc/modutils/tuner_tv a potem dałem "update-modules" i znalazło sie
> przez to w /etc/modules.conf.
> Obraz to tylko morka, zapping nie znajduje mi zadnego kanału, tak samo
> kdetv. Wszedzie wybieram PAL. .. zastanawiam sie co jeszcze..
> Może antene mam za słabą ? nie wiem jak mocną antenę trzeba mieć do
> tunera wiec uzywam takiej od wierzy (wieżąc że zauważe chociaż słaby
> [...]
Witam ponownie.
Najprawdopodobniej uzywasz zbyt slabej anteny. Wieksze szanst
da antena siatkowa. lepsze anteny kierunkowe wieloelementowe
montowane na dachu. One jednak odbieraja z 1 kierunku i wykonywane
na konkrety kanal. Najlepiej podlaczyc od kabel TV kabloweej.
Druga mozliwa przyczyna, ze nie uruchomiles przestrajania kanalow,
lub nie wlaczyles wlasciwego pasma. Nie wiem jak w danym modelu
katry TV oznaczono podzal na kanaly TV. Najczesciej uzywa sie
VHF-L kanaly od 1 do 5. (coraz rzadziej uzywane.)
VHF-H kanaly od 6 do 12.
UHF. kanaly od 24 do 60.
Do tego niektre karty TV podbnie jak odbiorniki i video
moga byc dostosowne do odbioru dodatkowych kanalow
bedacych w TV kablowej.
specjalny dolny.
specjalny gorny.
hyperband.
Niektyre karty TV moga mioec glowice kablowe
jedynie odbiraajace od obydwu pasm specjalnych wiec
moze zabraknac programow nadawanych w hyperbandzie.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 9.0