klawiatura

witam grupowiczow!
własnie zakupiłem sobie dinovo logitech desktop bardzo fajna rzecz jednakze nie wiem co ma być w jajku żby mi to działało dobrze. Mianowicie na systemowym jądrze działa bez problemowo. ładują sie interfejsy myszy i klawiatury(mam2.4.27-2-k7) jednakże jeśli chodzi o jajko 2.4.32 które mam u siebie jako drugie niestety nie działa - myszka głupieje klawiatura nie chodzi. Pytanie jest co ma być wkompilowane w jądro żeby chodziło mi to jak przy jądrze systemowym.Wiem że to jest tylko sprawa jakiegos modułu w jądrze ponieważ nie instalowałem nic a działa na 2.4.27...
dlAa bliższego opisu klawiatury podaję link :\\

http://www.logitech.com/index.cfm/products/details/AT/EN,CRID=2158,CONTENTID=10777

pozdrawiam

--
Sarge Debian User: Wartan"at"Wartan"dot"org
kadu:3735326 Registered Linux User : 406139