Re: tuner telewizyjny pixelview bt878 P+

Piotr Chylewski napisał(a):
> Dnia Wed, 04 Jan 2006 01:01:02 +0100
> Wojciech Ziniewicz <wojciech.ziniewicz@gmail.com> napisal:
>  Niby wszystko fajnie i obsluga niby jest, ale nie ta wersja karty...
>  w /etc/modules.conf nalezy dopisać:
>  # i2c
>  alias char-major-89 i2c-dev
>  options i2c-core
>  options i2c-algo-bit bit_test=1
>
>  # bttv
>  alias char-major-81 videodev
>  alias char-major-81-0 bttv
>  options bttv card=72 radio=1 pll=1 bttv_gpio=1 audiomux=1,1,5,5,9
> gpiomask=0x3f options tvaudio tda9874a=1 tda9874a_SIF=2
> [...]

Dzieki wsyzsktim za odpowiedzi. Na razie udało mi sie wyeliminować
błędnie załadowany moduł. Z konfiguracji powyżej korzysta sie wlasnie
dokladnie w przypadku mojej karty . wrzuciłem to do
/etc/modutils/tuner_tv a potem dałem "update-modules" i znalazło sie
przez to w /etc/modules.conf.

Obraz to tylko morka, zapping nie znajduje mi zadnego kanału, tak samo
kdetv. Wszedzie wybieram PAL. .. zastanawiam sie co jeszcze..

Może antene mam za słabą ? nie wiem jak mocną antenę trzeba mieć do
tunera wiec uzywam takiej od wierzy (wieżąc że zauważe chociaż słaby
sygnał ;D )

Jeszcze jakieś sugestie ?

--
Pozdrawiam, 			|Wojciech Ziniewicz