Re: tuner telewizyjny pixelview bt878 P+

Marcin Błażejowski napisał(a):

> oraz tuner.
> poczytaj dokumentacje do bttv, tam jako opcje podaje sie typy urzadzen
> TV/Audio wystepujaca na karcie, choc sa takze skatalogowane konkretne
> karty (np. moj Leadtek TV2000 ma konkretny numer w bazie sterownika, wiec
> mysle, ze ProLink takze bedzie mial)

hehe, przez miesiąc udało mi sie przkopać najwazniejsze FAQi do bttv.
bt878 i prolink to łącznie kilkanascie kart i kilka parametrów do modułu
które można załadować.
Wdzięczny będe za czyjąś konfigurację modułów.

--
Pozdrawiam, 			|Wojciech Ziniewicz
wojciech.ziniewicz@gmail.com	|Wanna gmail?