Re: tuner telewizyjny pixelview bt878 P+

Dnia środa, 4 stycznia 2006 11:18, Alchemist napisał:
> [...]

Moja karta chodzi bez problemu na card=70 (chodziła też na card=72 ale o
tym za chwilę). Nie mam teraz jak sprawdzić jej PCI id ale pamiętam, że
zgłaszała 'Rev 11'.

Podstawowym programem do testów jest xawtv - działa nawet jak karta
(parametr 'card') jest niezbyt trafiona. Jak uzyskasz obraz i dźwięk (typ
tunera bttv raczej sam znajdzie) to odpal 'tvtime' - jeśli będzie problem
z dźwiękiem (mono/stereo/brak) przy przełączaniu kanałów to znów popraw
'card'.

--
JID: hrw-jabber.org
Sharp Zaurus C-760 (OZ 3.5.x)

                 We are the Knights who say: MOVE.L USP,A1