Re: tuner telewizyjny pixelview bt878 P+

On Wed, Jan 04, 2006 at 01:01:02AM +0100, Wojciech Ziniewicz wrote:

> czy komuś udało sie skonfigurować powyższe urządzonko pod debianem/linuxem?
> Niestety walcze już dlugo (prawie miesiąc ) i nic moge z tym sprzętem
> dojśc do ladu.
> Wszystko rozbija sie o poprawne załadowanie modułu bttv oraz tuner.

Kryształową kulę zasypał śnieg więc nie wiem jaki masz problem z tą
kartą, nie wiem też jakia jest konfiguracja np .xavtv z jakimi
parametrami te moduły wywołujesz i co ci nie działa.
Ja mam (w domu) AFAIR ProVideo 3DeMon PV951 z BT878 i mam taki objaw, że
moduły obsługi karty trzeba kilka razy załadować/wyładować żeby uzyskać
dźwięk w standardzie PL bo zwykle jest TV "w świecie ciszy".
Jak wrócę do domu poszukam mojej konfiguracji i zobaczę co i jak
ładowałem (komp zmienił miejsce geograficzne w mieszkaniu i obecnie stoi
w pokoju z TV więc z tego ostatnio nie korzystałem)

Pozdrawiam
Marcin
PS napisz coś więcej: brak obrazu i dźwięku, tylko dźwięku, tylko
obrazu... i zobacz http://pvrhw.goldfish.org/bttv/bttv-gallery.html może
tam coś znajdziesz bo tych PV-BT878P+ jest sporo
--
A.L.C.H.E.M.I.S.T.
Artificial Lifeform Calibrated for Hazardous Exploration /