A3H i dzwięk

Witam Serdecznie

Problem w polowie mam rozwiązany wcześniej juz pisalem ze nie włacza sie
server dzwieku, nie wykrywal wcale karty. Później jak skompilowalem
alsa-driver z kernelem 2.6.8 to server dzwieku sie uruchamiał. Normalnie w
kmix ustawialem sobie glosnosc lecz glosu jak nie bylo tak nie ma! Wiem ze
alsa jest sciszona domyslnie wiec dawalem

amixer set Master 100% --- a on mi ze nie ma takiego kontrolera (bo nie ma)

amixer set PCM ***  przeszlo!!!

Probowalem na klawiaturze dac gloosniej ale nic nie daje!

Prosze o pomoc i zycze wszystkim Wesołego Nowego Roku.