Re: openGl znowu

wartan napisał(a):
> witam
>
> może i to nie temat na dyskusje ponieważ problem dotyczy gry AOT , lecz
> problemem dla mnie jest opengl
> niewiedzieć dlaczeg w drugiej aplikacji wywala mi się problem z openGL i
> nadal nie wiem co jest.
> Wywala się mi coś takiego jak :
> <---------------------- begin here-------------------------->
> Bringing Level Intro.MyLevel up for play (0)...
> InitGame: ?Name=Player?Class=s_SWAT.s_Player_T?team=255
> Base Mutator is Intro.Mutator1
> Initialized moving brush tracker for Level Intro.MyLevel
> [...]
zmien stery do nvidii.
bardzo czesto nie chodzą z którąś z wersji kernela (przewaznie z
najnowszymi) , do tego w zasadzie najlepiej instalować wersje troche
starsze. w momencie gdy masz np. gefroce 2 to możesz zainstalować stery
z 2004. na prawde bedzie ladnie chodzic.

--
Pozdrawiam, 			|Wojciech Ziniewicz
wojciech.ziniewicz@gmail.com	|Wanna gmail?