Debian Users I have a Problem :) libGL.so.1

witam!
Szukając sobie w pakietach tego i owego znalazłem cos takiego jak pymol
pomijając do czego ten pakiet jest potrzebuje opengl do uruchomienia się
jenakże nie mam czegos takiego jak w temacie libGL.so.1 nie wiedzieć dlaczego ponieważ
dużo rzeczy opartych na 3D uruchamia mi się bezproblemowo
wyskakuje mianowicie komunikat :
wartan# pymol
Traceback (most recent call last):
 File "/usr/lib/python2.3/site-packages/pymol/__init__.py", line 90, in ?
   import pymol
 File "/usr/lib/python2.3/site-packages/pymol/__init__.py", line 306, in ?
   import _cmd
ImportError: libGL.so.1: cannot handle TLS data

co ja potrzebuje żeby to działało, problemem jest opengl czy to TSL( i co to wogóle jest TSL data) ?
i jak to rozwiązać.

P.S. nvidia mi chodzi jaknajbardziej poprawnie opengl sie ładuje ...

pozdrawiam

--
Sarge Debian User: Wartan"at"Wartan"dot"org
kadu:3735326 "Lato i Lato tyn Debian i 'spadnonć' nie chce"