Re: Pobieranie wielowątkowe.Dzielenie na 20-50 części

Witam,

Dnia czw, gru 29, 2005 at 01:59:41 CET, ja napisał:

> Coś z mi ta aria nie pasuje w opcjach pod GUI mozna ustawić maxymalną
> ilość 10 natomiast pod konsolą niby domaga sie liczby od 1 do 30 lecz
> jaką liczbe bym nie wpisał zewsze podglądając opcje alementu wartość
> jest nastawiona na 10 i nie da rady zrbic więcej.

use lftp

pget [OPTS] rfile [-o lfile ]

       Gets the specified file using several connections. This can
speed up transfer, but loads the net  heavily impacting  other  users.
Use only if you really have to transfer the file ASAP, or some other
user may go mad :) Options:

	    -n   maxconn  set maximum number of connections (default
5)

Pozdrawiam,
Tomasz T. Ciaszczyk

--
.: ciacho#ciacho%pl ciacho#jabber%org http://ciacho.pl :.
.:      ...tu kończy się świat, a zaczyna fizyka.      :.