logowanie sie na hoście :)

witam grupowiczów!

Mam małe pytanko. Czy jest możliwe żeby nie używać wogóle użytkownika root tj używac go ale pod inną nazwą wiem że jeśli zmienie w pliku /etc/passwd uprawnienia jakiegoś uzytkownika na 0:0 to on będzie rootem ale nie o to mi chodzi Chcę wiedzieć mianowicie, czy w momencie gdy ktos będzie się chciał zaologowac np do mnie do komputera jako root mimo że będzie znał hasło to komputer go odrzuci jako nieznanego usera, a na roota będzie można logować się z innego usera | myślę o jakims "przekierowaniu" użytkownika
czy jest to możliwe?...

pozdrawiam

--
Sarge Debian User: Wartan"at"Wartan"dot"org
kadu:3735326 "Lato i Lato tyn Debian i 'spadnonć' nie chce"