Re: lekko humorystycznie lecz sieciowo :)

bieniu gras napisał(a):
> Witaj lista!
>
> pytanie mojego usera z sieci LAN:
>
> "Torrenty ściąga mi średnio 5 KB/s co jest prędkością tragiczną.
> Słyszałem że nawet 30 KB/s jak na te łacze to wolno a ściagać
> powinno nawet do ok.100 KB/s w zależności ile osób jest w sieci.
> BitCometa ustawiłem tak aby jak najwięcej ściągało ale niestety max. 10 KB/s.
> Zdziwiło mnie też że jeden torrent miał prawie 3000 userów a z żadnym
> nie byłem połaczony tak samo w eMule który nie łaczy z serwerami
> lecz oczywiśce ze względu na IP wewnętrzny nie powinien ściagać.
> [...]
ja bym mu napisał coś o kolejkowaniu pakietów na karcie sieciowej i
konflikcje kanałów scsi na maderbordzie , ewentualnie o tym że torrenty
mają spajłer i nie wolno ich używać :D

notabene tam gdzie pracuje dajemy po wifi do 512 kbit - ludzie nadal
uważają że skoro jest w umowie 512 kbit to czemu pliki i mejle sciągają
sie z prędkością 70 kilobajtów/s :D

--
Pozdrawiam, 			|Wojciech Ziniewicz
wojciech.ziniewicz@gmail.com	|Wanna gmail?