lekko humorystycznie lecz sieciowo :)

Witaj lista!

pytanie mojego usera z sieci LAN:

"Torrenty ściąga mi średnio 5 KB/s co jest prędkością tragiczną.
Słyszałem że nawet 30 KB/s jak na te łacze to wolno a ściagać
powinno nawet do ok.100 KB/s w zależności ile osób jest w sieci.
BitCometa ustawiłem tak aby jak najwięcej ściągało ale niestety max. 10 KB/s.
Zdziwiło mnie też że jeden torrent miał prawie 3000 userów a z żadnym
nie byłem połaczony tak samo w eMule który nie łaczy z serwerami
lecz oczywiśce ze względu na IP wewnętrzny nie powinien ściagać.
Tak samo tyczy się gg lub steama które po prostu często nie chcą
się łączy tak jakby były korki. Dlatego chcę się zapytac czym
to jest spowodowane i co zrobic żeby ściągało mi tak samo jak
u kolegów czyli około 30-100?"

mamy lacze 2mbit DSL wiadomo newralgiczne jest 256kbit uploadu :)
ludzi: 15

lacze dziele sprawiedliwie HTB
nie blokuje P2p ale nie przydzielam ludziom portow aktywnych :)

ludzie sa za maskarada :) co oczywiscie powoduje automatycznie
przejscie w tryb pasywny w kazdym z programow p2p ;]

co byscie mu odpowiedzieli ? :) pytam z czystej ciekawosci ale prosze
o konkretne odpowiedzi nie jakies typu "spadaj" :))))

--
Pozdrowienia,
 bieniu gras