HP PSC 1215

No witam ponownie debianowiczów :)

Mam mały problemik z kombajnem który zakupiłem jakiś czas temu
jest to HP PSC 1215 (Drukark/scaner/i pseudo kopiarka razem)
mianowicie mam wkompilowane do jajka to co powinienem miec do instalacji drukarki usb, drukarka jest rozpoznawana przez debiana tak jak powinna byc rozpoznana
w centrum sterowania KDE także widac ją normalnie, ale nie drukuje.

Próbowałem już zrobic cos takiego echo "askdhkasdghasd" > /de/usb/lp0
i nie wywaliło mi że nie ma takiego urządzenia.

Czy wie może ktos co sie dzieje z moją drukarką (czemu nie drukuje),miał może ktoś kiedyś podobny problem

pozdrawiam Paweł

--
Sarge Debian User: Wartan"at"Wartan"dot"org
kadu:3735326 "Lato i Lato tyn Debian i 'spadnonć' nie chce"