midnight commander

Witaj debian-user-polish!

  wow
  jestem nowy w Debianie ale nie spodziewalem sie takiej szybkiej i
  licznej odpowiedzi!
  dzieki! :)

  chcialbym sie przywitac - jestem grzesio i przymierzam sie do
  pisania pracy mgr na temat "LINUX,serwery,bezpieczenstwo"

  jak widac jestem z lekka zielony ale mam ambicje sie podciagnac :)

  na komputerze obok wlasnie odpaliliem midnight commandera i
  korzystajac z przerwy swiatecznej bede instalowal i konfigurowal
  apache, php + mysql'a i nie wiem co jeszcze i stawial na razie forum internetowe w mojej
  sieci lokalnej aby pocwiczyc niuanse zwiazane z linuxem w sieci.

  licze na Wasza pomoc!

  Wesolych Swiat:)

--
Pozdrowienia,