Re: BACKUP

nie,nie interesowałem się jeszcze ;)

ale interesuje mnie jak wypalić to na dvd-ram,lub dvd-r
pojawiają mi się błędy przy generowaniu danych do płytki bootującej

Oto przebieg:
Making catalog of files to be backed up
      Done.
Dividing filelist into sets
      Done.
Copying Mondo's core files to the scratch directory
      Done.
Calling MINDI to create boot+data disks

kernelname = 2.6.14.4
kernelpath = /boot/vmlinuz-2.6.14.4
Using modules for kernel: 2.6.14.4
Using modules for kernel: 2.6.14.4
You are using Mindi-Linux v1.04 to make boot+data disks
              46% /
              Done.
              14% /
              31
Zawieszka w tym momencie , komunikat na środku ekranu :
***glbic detected *****
invalid next size (fast): 0x080b5200 ***

zaznaczyłem wypalanie na dvd bez burnprofa,bo wczesniej juz program
się zawieszał, cos mi sie wydaje ,ze moja nagrywarka Matshushita
DVD-RAM UJ-811 jest tutaj nie obsługiwana, w k3b i nero nie mam
kłopotów.

Ma ktoś jakieś sugestie?
dzięki z góry
marcin