Re: [el-ka] Re: [TLUG] Zimowisko linuksowe - kolejne informacje i nowa strona

Krzysztof Zubik napisał.
> Michał Żuchowski napisał.
> Witam.
> Wiec przekazuje w cala Polske do wszystkich grupek linuxowych.
> Dodam przy okazji, ze rozpoczynamy w piatek 13 stycznia i konczymy w
> niedziele 15 stycznia. Miejsce Zimowiska Linuxowego.
> Harcerski Osrodek Morski. Puck. Wiecej i zapisy pod
> http://linux.gda.pl/Puck
> Bedzuiemy mieli tani i wspanialy weekend. :) Chetnych zapraszam. :)
Witam.
Jeszce raz pojawiam, wie w grupkach linuxowych mowiac o Zimowisku
Linuxowym w
Pucku. Jeszcze sa wolne miejsca. Zapisy do konca grudnia.
Druga witryna zimowiska pod http://zimowisko.linux.gda.pl/
Mamy juz agende. Zapraszam. :)
Zycze Wesolych Swiat, oraz Szczesliwego Nowego Roku. :)
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 9.0