Re: Problem z ALSA

On Monday 19 of December 2005 23:58, Damian Ch. wrote:
> Moze tytul jest przesadzony, ale nie moge skonfigurowac dzwieku na
> laptopku. Wlasnie dzisiaj postawilem Sarge (jajo 2.6.x) na Asus A3H 5010.
> Niestety nie ma dzwieku, prosze o wskazowki co mam zrobic ewentualnie
> dociagnac z sieci. Drugi z problemow to ze touchpad nie dziala prawidlowo,
> a dokladniej nie dziala klikanie przez stukniecie :) (wiecie o co chodzi
> :)) Nie jest popsuty bo byl sprawdzany!
>
> W sprawie dzieku dociagnalem alsa-utils i alsa-oss ale to nic nie dalo.

Odpaliłeś alsaconf? Znalazł coś? Kernel własny, czy dystrybucyjny? I jaki
kontroler audio? `lspci | grep -i audio` może pokaże?

Czyli normalne przesuwanie touchpada działa tak? Po prostu dwuklik nie chce
zaskoczyć?

Ale się napytałem... niczym kazik:
"Przesłuchiwałem całą noc... jestem zmęczony - daj mi koc..."

Pozdrawiam. ;-)

--
Lech Karol Pawłaszek <ike>
"You will never see me fall from grace..." [KoRn]