Re[2]: pine - jakim zastapiono pakietem ?

ad.1 dziekuje

> 2. http://so.pwn.pl/
zaiste popelnilem blad caly jeden na kilka postow, ktore napisalem
zycze i tobie takiej statystyki pewnie i ja niebawem zaczne sprawdzac
czy ktos ma jakis blad w tresci zamiast trzymac sie tematu ale jakos
nie lezy w mojej naturze sprawdzanie cudzych bledow. Mam to w nosie
chyba, ze ktos robi blad w kazdym wyrazie - poprostu przestaje czytac
i koniec.

> 3. http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html ;) tak pro-forma. <<<
sprawdz to na http://so.pwn.pl tam nie ma takiego slowa jak pro-forma
gratulacje. Pozwolisz ze nie bede tego dalej komentowal wnioski
wyciagniesz sam!! (mam nadzieje)

Masz jakies ale co do mojego zachowania na liscie?