Re: KBFX i KDE 3.5.x... dziala?

Wojciech Ziniewicz napisał(a):

> myśle ze w ogole isntalowanie wersji rc1 KDE 3.5  to zły pomysł :P

Ale KDE to oficialna stabilna wersja 3.5 :)
Nie mozna tego powiedziec o KBFX bo rc2 ale moze ktos ma namiar na jakis
backport ;)

> z tego co ja widziałem (a instalowałem rc1) to cienko działa, większość
> libów ma złamane zależności i jesli ci zycie miłe to zostawaj na 3.4 :)
>
> ja czekam na stable :)

Na Debianowe stable...? :)

Pozdrawiam.
--
# Piotr najduk(at)dami(dot)pl [+] Powered by [+] NIK # HaflingeR #
# LRU # 217130                [*]   Debian   [*] IRC # debian.pl #