Re: KBFX i KDE 3.5.x... dziala?

naytro napisał(a):
> Wojciech Ziniewicz wrote:
>

> witam
>
> nie moglem sie powtrzymac zeby nie odpisac na tego maila :]
> obserwujac liste to widze ze na debianie zawsze cos nie dziala, a na
> gentoo wszystko smiga, nawet kde 3.5 :D

ja powiedzialbym że debian i gentoo to totalnie inne sprawy ..
inne rzeczy które można zaobserwować czytając liste to np. :

a) ludzie na debianie za bardzo kombinują
b) debian pozwala ludziom na kombinowanie dlatego często coś się
c) debian nie lubi nowego software'u
d) maintainerzy paczek długo przygotowują wersję stabilną
e) debian jest mało "desktopowy"

można to lubić lub nie.
ktoś na liście ma sygnaturkę w stylu : 'lubie debiana bo jest zwykły a
nie "super" ' ,a ja sie do tego dopisuje ;]

p.s. nie widze różnicy miedzy kde 3.4 a 3.5 więc 3.5 zainstaluje sobie w
momencie kiedy oficjalnie wejdzie do testing przez apt-get dist-upgrade :)

--
Pozdrawiam, 			|Wojciech Ziniewicz
wojciech.ziniewicz@gmail.com	|Wanna gmail?