Re: OT: Acer TravelMate 2403NWXMi - acpi i touchpad

Dnia 05-12-2005, pon o godzinie 14:59 +0100, Marek Zakowicz napisał(a):
> Nie ma za co - zdaje się, że jesteś w tym samym punkcie, gdzie byłeś.
> Zerknąłem w google i widzę, że Twoje zwierzątko działa na celeronie M, ja
> mam athlona...  Różnice w prockach, pewnie wiążą się z różnicami i w
> reszcie sprzętu.
>
> Widzę (*) jednak, że sprzedają tego 2403NWXMi właśnie z linuchem jako
> preinstalowanym OS, więc jest szansa, że nie jesteś w tym boju skazany na
> niepowodzenie lub dewelopement jądra.

Ten system to chiński linopsys, który w całości zajmował w okolicy 300
megabajtów, miał wyłącznie konsolę i nic konkretnego poza tym. Nawet
config kernela nie jest tam uwzględniony więc nie mogę sprawdzić co
było :(
> Ale skoro Ty masz problem w IOAPIC to może wyłącz tylko opcj *IO*APIC?
> (pozostawiając ACPI i resztę opcji APIC włączone)?
Przebrnąłem przez to. Po skompilowaniu bez ioapic, mysz nie działa tak
samo jak po podaniu parametru noapic. nolapic nic nie zmienia

> A możesz zdradzić jakiś dłuższy kawałek swojego loga?
Którego? dmesg wygląda normalnie do momentu błędu. Na podstawie patcha
znalezionego tu
http://www.ussg.iu.edu/hypermail/linux/kernel/0406.0/0641.html
udało mi się zamienić kernel panic na printk, ale wtedy również nie
działa touchpad.

Jakub Ambrożewicz
PKP Informatyka spółka z o.o. Ośrodek Informatyki w Gdańsku
tel. (0-58) 721-55-54