Re: Instalacja SARGE....help

Dnia 04-12-2005, nie o godzinie 23:32 +0100, seeb1@tlen.pl napisał(a):
> o ile mi wiadomo moduly jadra laduje sie przez insmod nazwa_modulu a
> nie ze sciezka dostepu do modulu
> w twoim przypadku wyglada to tak
> wchodzisz na konsole 2 (czyli naciskasz alt i klawisz F2)
> wpisujesz po znaku zachety
> ~#insmod ata_piix
> potem
> ~#insmod sd lub fssd
> a moze tak wogole przeczytac :
> http://xtronics.com/reference/SATA-RAID-Debian.htm
> nie wiem nie znam sie ale to chyba o instalacji sata/raid na debianie
> uzylem bardzo skompilowanego zapytania do google:
> [...]
Nie, to modprobe przyjmuje jako argument samą nazwę modułu, insmod
wymaga ścieżki.
Sarge będzie miał spore problemy z instalacją na SATA, przeszukaj
archiwa debian-boot z okresu marzec-czerwiec, wtedy były omawiane
problemy z ładowaniem modułów (AFAIK kolejność ładowania była bardzo
ważna). Spróbuj może z płytami Etcha i ewentualnie zejdź potem do Sarge,
jeśli koniecznie potrzebujesz stabilnej dystrybucji.